איך להשתמש בחותמת שעווה

כיצד להשתמש בחותמת שעווה
מדריך פשוט שלב אחר שלב

רוצים ללמוד איך ליצור חותמות שעווה סופר מהודרות ומרשימות? זה קל! הנה כל מה שאת צריכה כדי ללמוד כיצד להשתמש בחותמת שעווה.

אין דבר מסתורי, דרמטי ומרשים כמו מעטפה אטומה בשעווה. זה קורא לך לפתוח אותו מרוב סקרנות. מי יודע מה זה יכול להכיל? הירושה מקרוב משפחה שאבד מזמן באחוזה ישנה? מכתב קבלה לבית ספר קסום? אולי הגזמנו אבל אנחנו מנסים לחזק למה הזמנה לחתונה שסגורה בחותמת שעוות תרים את הציפיות של כל המוזמנים שלכם!

באתר סטיילינק תמצאי שפע של קישורים מעולים לחותמות שעווה מעוצבות אישית בעליאקספרס, כלומר חותמות שאת מחליטה בדיוק איך תיראה החותמת!

שעווה

ראשית, תצטרכו שעוות איטום! שעווה מגיעה בדרך כלל בשלוש אפשרויות שונות. נסביר את שלושתם כדי שתדעו מה לקנות.

1. מקלות עם פתילים

אלה הם כמו פמוטים זעירים, בעצם. הם עמודים של שעווה איטום עם פתיל באמצע. אתם מדליקים את הפתיל, שממיס את השעווה כדי שתוכלו להשתמש בה. מקלות אלה טובים כאשר אתם משתמשים בצבע אחד.

2. מקלות ללא פתילים

מקלות שעווה ללא פתילים. זה כדי שתוכלו להשתמש בהם עם אקדח דבק כדי להמיס הרבה שעווה במהירות. מקלות כאלה הם אידיאליים למקצוענים ולאנשים שמשתמשים בחותמות באופן שוטף.

3. חרוזי שעווה / טבעות שעווה – האפשרות הנפוצה ביותר

השיטה הנפוצה ביותר היא קניית חבילה של כ 100 חרוזי שעווה. חרוזי שעווה קטנים אלה נמסים בכף כדי שתוכל לשפוך על המעטפה שלך. זוהי אפשרות כוללת נהדרת לשימוש אישי וגם שימושית במיוחד אם אתה רוצה להמיס מספר צבעים יחד לאותו חותם

אספו את חומרי חותמת השעווה האחרים

לפני שכל הכיף מתחיל תצטרכו להכין את כל שאר החומרים.

ראש החותמת:  על מנת ליצור חותמות שעווה, אתם צריך חותמת. אתם יכולים להזמין מספר עצום של סגנונות חותמות שונים, כמו ראשי התיבות של השמות שלכם ותאריך החתונהסמל משחקי הכס, סמל הוגוורטס, החותמות הראשוניות, העגולות שלך, חותמות מרובעות, או עיצובים שונים אחרים

ידית ראש חותמת: כמובן, אתם צריכים ידית עבור חותם השעווה. בדרך כלל ניתן לרכוש את הראש והידית בחבילה אחת. אם אתם רוצים להשיג כמה ראשים, צריך רק ידית אחת. זה הופך את אחסון ערכת שעוות האיטום שלכם להרבה יותר קל.

כפית שעווה: אם אתם משתמשים בחרוזי שעווה (או חתכתם חתיכות ממקלות השעווה שלכם), תרצו כף נמסה. הקפד לתפוס אחד עם משהו שמכסה את הידית כמו עץ או פלסטיק. ידית מתכת עירומה יכולה להתחמם למדי בזמן שאתה עובד.

מעטפות: בעוד שאתם יותר ממוזמנים ללחוץ חותמות שעווה על כל דבר, מעטפות הן הבחירה הרצויה.

נר קטן: אם אתם משתמשים בחרוזי שעווה וכפית, אתה צריך משהו כדי לחמם את השעווה שלך.

אקדח דבק: אמנם לא היינו ממליצים להתחיל עם אקדח דבק, אבל מי אנחנו שנעצור אתכם? הקפידו להשתמש באקדח דבק שלא אכפת לכם ללכלך או לקנות אקדח רק לאיטום שעווה. השעווה מבולגנת ותשאיר שאריות באקדח שלכם.

מצית או גפרורים: חייבים להדליק את הלהבה איכשהו, אז תפסו מצית ושמורו אותו בקרבת מקום.

כיצד להשתמש בחותם שעווה עם מקלות שעווה

שלב 1: הכנה
ברגע שאתה מדליקים את הפתיל על מקל השעווה, הדברים יזוזו במהירות. אז וודאו שאתם מוכנים! הניחו את המעטפה לפניך, חברו את ראש החותם לידית, בחרו את צבעי השעווה ותפסו את המצית שלך.

שלב 2: אור
החזיקו את מקל השעווה ביד הדומיננטית שלכם והדליקו את הפתיל. זה יתחיל להמיס במהירות. נסו לשמור כמה שיותר שעווה מומסת שהצטברה על המקל זמן רב ככל האפשר לפני שאתם נותנים לו לטפטף.

שלב 3: טפטוף
החזיקו את קצה המקל על המקום שאתם רוצים שהחותם שלכם יהיה. אפשרו לשעווה לטפטף על המקום הזה עד שתקבלו שלולית שעווה בגודל של ניקל בערך (קצת קטן מסנטימטר). כבו את הלהבה על מקל השעווה, הניחו לטפטוף השעווה האחרון ליפול על הנייר. 

שלב 4: חותמת
בדקו שפני הבול מכוונים בצורה נכונה, כאשר החלק העליון של העיצוב בשורה עם החלק העליון של המעטפה. דחפו את החותם לתוך בריכת השעווה. מערבבים מעט את השעווה עם הקצה הלא מחומם של המקל כדי לעזור עם בועות אוויר. וודאו שיש עודף שעווה מסביב לחלק החיצוני של גודל החותם.

שלב 5: מנוחה והסר
אפשרו לשעווה להתקרר לפחות 30-60 שניות. ואז משכו בעדינות את החותמת שלכם, חשפו את העיצוב שנותר מאחור.

כיצד להשתמש בחותם שעווה עם חרוזי שעווה

שלב 1: להמיס את השעווה שבכפית מעל הנר
הוסיפו שלושה או ארבעה חרוזי שעווה לתוך הכף שלכם והחזיקו כסנטימטר מעל הלהבה. אל תכניסו את הכפית ישירות ללהבת הנר כי תקבלו שאריות מפויחות שחורות בצד התחתון של הכף, שעלולות להיגמר בשעווה. החזיקו את הכף מעל הלהבה למשך דקה או שתיים עד שכל החרוזים נמסים.

שלב 2: יוצקים
שופכים את תוכן הכפית על שפת המעטפה, ומכניסים כמה שיותר על הנייר. מניחים את הכף בצד (אבל שימו לב שהיא עדיין חמה).

שלב 3: חותמת
בדקו שהחותמת שלכם מכוונת נכון. לאחר מכן דחפו את החותמת לתוך בריכת השעווה, תוך הקפדה על עודפי שעווה מסביב לבול כדי להבטיח עובי אחיד.

שלב 4: קישוטים אחרונים
הרגע שתרימו את הידית תראו את החותם המדהים שיצרתם, אבל ניתן עוד לשפר את זה אם יש לכם צבע כלשהו תוכלו להבריש איזורים מיוחדים בחותם עם הצבע שלכם ולהפוך אותו לאפילו עוד יותק יוקרתי

וכמובן שבאתר תוכלי למצוא קטגוריה שלמה של קישורים למוצרי עליאקספרס בנושא חתונה ובה כל מה שקשור למסיבת רווקות, אקססוריז, עיצוב, DIY, אירוסין ועוד!

!אהבתם את הכתבה ? שתפו אותה
#קופסת טבעות לחתונה # קופסת עץ לטבעות #קופסה לטבעות חתונה# קופסא לטבעות חתונה # קופסה לטבעת #קופסא לטבעת # קופסה לטבעות # קופסא לטבעות

Tagged