טעויות נפוצות לקראת החתונה

10 טעויות נפוצות לקראת החתונה
ואיך אפשר להימנע מהם

לתכנן חתונה זה קשה. ברצינות, ראיתם כמה ארוכה רשימת המטלות? תוסיפו פנימה את הרגשות, האינטראקציות האישיות והמצבים העלולים להיות קשים שתתקלו בהם בדרך, ולכן בידיוק צריך במדריך שיעזור לכם  לעבור את זה.
אנחנו בסטיילינק ריכזנו את 10 הטעויות הנפוצות ביותר לקראת החתונה שאולי אפילו לא ידעתם שאתם עושים או עלולים לעשות, וכמובן גם איך להימנע מהן. לכן, אל תעשו שום דבר לפני שקראתם את הרשימה הזו (ושתפו אותה גם עם חבריכם המאורסים).

טעות #1: אל תפרסמו תמונה של היד שלך עם הטבעת לפני שהתקשרתם לסבתא!

זה אולי קשה לשמור את החדשות הטובות לעצמך, אבל חשוב לשתף אותן ישירות עם המשפחה והחברים הקרובים ביותר לפני שתעדכן את הסטטוס שלך במדיה החברתית. ספרו להורים קודם (באופן אישי אם אפשרי), ואז לאחים ולסבא וסבתא. משם, סביר להניח שתרצו להתקשר ל-BFFs שלכם כדי לשתף בחדשות הטובות – ב-FaceTime כדי שתוכלו להתהדר בבלינג שלכם, כמובן.

ברגע שה-VIP שלך מודעים, אתם חופשיים לפרסם, לצלם, לצייץ ולשתף כראות עיניך J

קולב מעוצב לחתונה עם תאריך ושמות סטיילינק
קולב מעוצב לחתונה עם תאריך ושמות

טעות #2: לפוצץ את תקציב החתונה שלך

החליטו על תקציב החתונה שלכם לפני שאתם מתכננים או רוכשים משהו, ודבקו בו! הטעות הכי גדולה שכלות עושות היא כשהן קופצות ישר לפרטים, לתוכניות ולרכישות עוד לפני שהן עוצרות לחשוב על התמונה הכוללת. אתה לא רוצה להתחיל את הנישואים שלך בחובות, וניתן לתכנן חתונה יפה בכל סכום כסף, לא משנה גדול או קטן. אם אתה חורג מהתקציב באלמנט אחד, הקפד לקצץ במקום אחר כדי לפצות על כך.

ניתן להוריד דפים של כל הדברים העתידיים שתצטרכו לשלם עליהם החל מפתיחת תיק נישואין, טבעות, רב, איפור, שמלה וחליפת חתן וכו’. וליד כל פריט תרשמו הערכת מחיר, לאחר שתוסיפו את המחיר למנה שקיבלתם תכפילו במספר המוזמנים ותקבלו סדר גודל של כמה החתונה שלכם תעלה והאם היא חורגת מהתקציב שלכם.

קופסא מעוצבת אישית לטבעות סטיילינק
קופסא מעוצבת אישית לטבעות

טעות #3: לא הערכתם מספיק סידורי שולחנות

הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהמוזמנים יכנסו לארוע שלכם מבלי לדעת היכן הם יושבים. כיום ברוב אולמות החתונה ישנה תוכנה לסידור מקומות ישיבה בשולחנות. פנו לעצמכם 6 שעות עד יום שלם ותרשמו בידיוק איפה כל אחד יושב ולמה, מי לא מדבר עם מי, את המבוגרים תדאגו להושיב רחוק מהרמקולים ואת הצעירים להיפך – קרוב ככל הניתן לרחבת הריקודים.

אמנם זאת עבודה מייגעת וקשה אבל אין כמו שכל אורח יודע בידיוק היכן הוא יושב.

חותמת שעווה בעיצוב אישי לחתונה ואירועים סטיילינק
חותמת שעווה בעיצוב אישי לחתונה ואירועים

טעות #4: מספר המוזמנים שלכם לא מתאים למקום האירוע

אם אתם סגרתם עם האולם על 400 מוזמנים אל תזמינו 800 אנשים כי אז יכול לקרות מצב שיהיו יותר מידי אנשים והם לא יוכלו להיכנס. כלל האצבע שהוכח לפי מחקר שאנחנו ביצענו עם עשרות זוגות הוא שמתוך סך המוזמנים שהזמנתם 67% מתוכם יהיו בחתונה שלכם. אז כדאי שתעשו את החישוב בעצמכם ותראו שזה תואם לציפיות שלכם.

בנוסף לאחר שהתמקחתם על מחיר למנת רזרווה אתם מבינים כמה הם מנות חשובות שמאפשרות לכם משחק אולם אתם רוצים להשתמש בהם רק כמוצא סופי.

שלט מעוצב אישית לכניסה לארוע סטיילינק
שלט מעוצב אישית לכניסה לארוע

טעות #5: לפוצץ את התקציב שלך על רק השמלה

אומנם השמלה הוא חלק מהותי בחתונה אבל את צריכה לשים לך גבול לכמה את מוכנה לשלם ולהישאר עם ראש פתוח, יכול להיות ששמלה שעולה 10,000 שקלים נמכרת ב 4000 שקלים כשמלה יד 2 שאותה תוכלי לקחת לתופרת שתעשה את כל ההתאמות למידות המיוחדות שלך.

בנוסף אל תשכחי שכמוך יש כלות אחרות ושכנראה את השמלה שלך יהיו עוד בנות שיאהבו וירצו לקנות וכך תוכלי גם את למכור את השמלה ולכסות חלק מההוצאות.

חלוק למסיבת רווקות סטיילינק
חלוק למסיבת רווקות

טעות #6: את נופלת קורבן לדיאטה כאסח

אף כלה לא צריכה להרגיש כאילו היא חייבת לשנות את עצמה לקראת החתונה שלה. אבל אם אתה כן רוצה לאמץ הרגלים טובים יותר, במקום להפחית באופן דרסטי קלוריות או להימנע מקבוצות מזון שלמות חודש לפני תאריך החתונה שלך, נסי בהדרגה כדי לא להוסיף מתח מיוחד לקראת היום המיוחל. נסי לאמץ תוכנית אכילה מאוזנת היטב או משטר כושר שישה חודשים לפני היום הגדול. התמקדו בצבירת ביטחון עצמי, תרגולים להורדת מתחים ובהרגלים טובים שיעקבו אחריך לאורך ההליכה שלכם במעבר.

מחזיקי פתקים לסידור מושבים סטיילינק
מחזיקי פתקים לסידור מושבים

טעות #7: פיספוס תמונות חשובות ועם אנשים שחשובים לכם

החתונה שלך עשויה להיות הפעם הראשונה שיש לך את כל החברים שלך לאיחוד במקום אחד לאחר שנים, או שלראשונה מזה זמן רב שיש איחוד משפחתי כזה גדול – ארוע שחייב להנציח. כל זה צריך לתכנן מראש! ודאו שאתם נותנים לצלם שלכם רשימה מלאה של כל התמונות שאתם רוצים להשיג מהיום, אם זה תמונה משפחתית, תמונה עם כל החברים או אפילו אם יש אנשים מסוימים שאתם רוצים שהצלמים יצלמו יותר לאורך הארוע כמו סבא וסבתא וכו’ . תנו להם את המידע הזה עוד קודם ובקשו מהסדרנים והשושבינות להיות בהישג יד כדי לעזור לאסוף אנשים כי זה יכול לחסוך כל כך הרבה זמן.

ורדים דקורטיביים סטיילינק
ורדים דקורטיביים

טעות #8: הזמנת חדרי מלון מאוחר מדי

זוהי טעות קלה בתכנון חתונה לזוגות מאורסים טריים. חשבתם מה תעשו אחרי החתונה? איפה תלכו לישון ב 3 בלילה כשהחתונה תיגמר? או אם זאת חתונה שישי – איפה תרצו להעביר את הסופ”ש?  אם אתם מתחתנים בזמן עמוס ואינכם בודקים את זמינות המלון מראש, אתם יכולים בסופו של דבר למצוא את עצמכם ללא חדרפנוי, אז הזמינו כמה שיותר מוקדם.

מניפות חבילה של 50 סטיילינק
מניפות חבילה של 50

טעות #9: אל תוותרו על סבב שולחנות

הדרך הכי טובה להראות לאורחים כמה אתם שמחים לראות אותם היא לעבור בין השולחנות אפילו למילה קטנה. שתפו חיבוק ושיחה מהירה במהלך הקבלת פנים(אם אתם תסתובבו בקבלת פנים כמובן), ואז עברו לקבוצת האורחים הבאה. אם החלטתם לא להסתובב בקבלת פנים – במהלך הארוע תדאגו לעבור בין השולחנות לתמונה מהירה, האורחים יבינו שאתם מנסים לראות את כולם בזמן קצר אז אל תדאגו.

ספר מוזמנים סטיילינק
ספר אורחים לקבלת פנים בעיצוב אישי

טעות #10: שוכחים להתמקד במה שחשוב

זכרו שאתם מתחתנים ומתחילים חיים משותפים. היו טובים אחד לשני (ולמי שעוזר לכם לתכנן את החגיגה). מתח מסוים, בין אם זה ביניכם כזוג או עם אנשים אהובים, הוא בלתי נמנע עקב ההחלטות הכבדות הנלוות לחתונות. זכור מדוע החלטת לקחת את הקפיצה הזו מלכתחילה.

חתיכות של בולי עץ ליצירה סטיילינק
חתיכות של בולי עץ ליצירה

וכמובן שבאתר תוכלי למצוא קטגוריה שלמה של קישורים למוצרי עליאקספרס בנושא חתונה ובה כל מה שקשור למסיבת רווקות, אקססוריז, עיצוב, DIY, אירוסין ועוד!

!אהבתם את הכתבה ? שתפו אותה
#קופסת טבעות לחתונה # קופסת עץ לטבעות #קופסה לטבעות חתונה# קופסא לטבעות חתונה # קופסה לטבעת #קופסא לטבעת # קופסה לטבעות # קופסא לטבעות

Tagged