רעיונות לקופסאות מעוצבות לטבעות חתונה​

רעיונות לקופסאות מעוצבות לטבעות חתונה

הטבעות בחתונה הן החלק הכי חשוב, אז למה שלא תשימי אותן בקופסה הכי מיוחדת שיש?! קבלו את מצעד קופסאות הטבעות הייחודיות ביותר שמצאנו בעליאקספרס! שלא צריך לשבור את הכיס בשבילן…

! If you like it put a ring on it

אז נכון  שאת כולם מעניין איך נראית טבעת האירוסין והחתונה. עם או בלי יהלום? באיזה חיתוך? זהב או כסף? עדינה או עם נוכחות? אבל הפעם תני לנו לספר לך על משהו לא פחות חשוב – הקופסה לטבעות. וגם כאן ההתלבטות היא רבה, קופסה עגולה או תיבה מלבנית? מעץ או מזכוכית? או אולי בכלל צלוחית מדליקה? הגיע הזמן לעשות קצת סדר. 

באתר סטיילינק תמצאי שפע של קישורים מעולים למוצרים בעליאקספרס. וכבר מזמן הבנו שלקופסת טבעות יש ביקוש רציני ולכן דאגנו גם להיצע בהתאם, ויחד עם זאת אנחנו לא מתפשרים על איכות. וכל קישור שתמצאי אצלנו לקופסה יהיה למוצר עם סטייל, ביקורות טובות וכמובן במחיר שווה במיוחד [כי הטבעת עלתה מספיק :)]. 

הייחודית – קופסת טבעות דגם עגול מעץ עם חריטה אישית. כזו שתשאיר רושם בתמונות. מהסוג הזה ניתן למצוא מגוון רחב של קופסאות ייחודיות ומרשימות. בצבעי עץ או לבן טבעי, עם חריטה אישית (של שם, ראשי תיבות ואפילו תאריך). הקופסה עצמה קטנה ופשוטה אבל עושה את כל ההבדל בצילומי החתונה. ומה הכי כיף?!? היא נשארת איתך גם ביום שאחרי החופה.  

קופסת טבעות מעוצבת עם ראשי תיבות
קופסת טבעות מעוצבת עם ראשי תיבות
קופסת טבעות מעוצבת אישית עגולה בצבע לבן
קופסת טבעות מעוצבת אישית עגולה בצבע לבן
קופסת מחזיק טבעות דגם בול עץ פתוח
קופסת מחזיק טבעות דגם בול עץ פתוח

הקלאסית  – תיבת טבעות מעץ עם חריטה אישית במגוון דגמים ייחודיים. גם יפה ואישית וגם תשמש אותך בהמשך כקופסת התכשיטים שלך. גם כאן הבחירה היא רבה, תיבות עם חזית או מכסה שקוף, תיבת עץ מלא, עם או בלי תחרה, עם או בלי חריטה אישית של שם בני הזוג ותאריך החתונה ועוד הרבה אופציות לקופסת טבעות בצורה תיבת עץ. כאן בכלל אין ספק שהקופסה תהיה תיבת התכשיטים החדשה שלך. 

קופסת טבעות כפרית מעץ עם חזית פתוחה
קופסת טבעות כפרית מעץ עם חזית פתוחה
קופסת טבעות מעוצבת אישית בצורת תיבה
קופסת טבעות מעוצבת אישית בצורת תיבה
קופסת טבעות דגם ריבוע עם לב מעץ
קופסת טבעות דגם ריבוע עם לב מעץ

הנסיכותית  – אנחנו יודעים שביום חתונתך חלמת להיות נסיכה מהאגדות עם שמלת כלה ייחודית, תסרוקת ואיפור מושלמים וכמובן טבעות הורסות. במיוחד לנסיכה כמוך, דאגנו גם לקופסת טבעות נסיכותית. קופסה שקופה שמאפשרת להציג בצורה מעודנת את הטבעות עם שלד מתכת מוזהב. ואנחנו בטוחים שתמצאו לה גם שימוש לאחר החתונה. 

קופסת טבעות שקופה כולל חריטת עץ של שמות ותאריך
קופסת טבעות שקופה כולל חריטת עץ של שמות ותאריך
קופסה גיאומטרית שקופה
קופסה גיאומטרית שקופה

המדליקה – ובשביל אלו מאיתנו שרוצות חתונה בלתי נשכחת, מגניבה, מדליקה וגם קצת צבעונית, אנחנו ממליצים לכן לנסות את צלוחיות החרסינה שיבלטו בצילומים ויהיו מזכרת בלתי נשכחת. ואיזה כיף שהן מגיעות במגוון צורות וצבעים הורסים (קקטוס, פלמינגו, חמסה, אננס, לב ועוד). מבטיחים לך שאת צילומי החתונה שלך אף אחד לא ישכח!

צלוחית בסגנון טרופי
צלוחית בסגנון טרופי
צלוחית אננס
צלוחית אננס

וכמובן שבאתר תוכלי למצוא קטגוריה שלמה של קישורים למוצרי עליאקספרס בנושא חתונה ובה כל מה שקשור למסיבת רווקות, אקססוריז, עיצוב, DIY, אירוסין ועוד!

!אהבתם את הכתבה ? שתפו אותה
#קופסת טבעות לחתונה # קופסת עץ לטבעות #קופסה לטבעות חתונה# קופסא לטבעות חתונה # קופסה לטבעת #קופסא לטבעת # קופסה לטבעות # קופסא לטבעות

Tagged